فاز سنگین


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام دوستای گلم!!!به وبلاگم خوش اومدین من فرشاد هستم 18سالمه واین وبلاگو توتاریخ 2بهمن 1393 ساختم امیدوارم لذت ببرید دوستون دارم

دوستان عزیز...وبلاگم چطور بود؟

تبادل لینک هوشمند

 

صدای تنها

 






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 148
بازدید دیروز : 294
بازدید هفته : 461
بازدید ماه : 442
بازدید کل : 44766
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1





تماس با ما

کد ساعت با طرح قلب*



کد جمع کردن گوشه های عکس

ابزار وبلاگ نويسي

کد هدایت به بالا



کد سایه دار کردن عکس

ابزار وبلاگ نويسي

.

کد بارش برف

كد ماوس

 ابزار وبلاگ نويسي

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



صفحه اصلی
پروفایل مدیر
تماس با من
ارسال نظر سریع
سرور مجازی دانلود آهنگ جدید ایرانی سرور مجازی نینجا والت فروشگاه ساعت دیواری کش ورزشی تن تاک

آمار مطالب

:: کل مطالب : 115
:: کل نظرات : 17

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 148
:: باردید دیروز : 294
:: بازدید هفته : 461
:: بازدید ماه : 442
:: بازدید سال : 723
:: بازدید کلی : 44766

RSS

Powered By
loxblog.Com

مطالب غمگین/دلشکسته/جدایی/ناامیدی/...

فاز سنگین
پنج شنبه 2 بهمن 1393 ساعت 12:42 | بازدید : 211 | نوشته ‌شده به دست FARSHAD_H_DARbeDAR | ( نظرات )

                                                                پیرمرد همسایه آلزایمر دارد !

امروز صبح بیخودی شلوغش کرده بودند !
او فقط یادش رفته از خواب بیدار شود …
.
.
مادرا به گردن خدا حق دارن …
.
.
هوای هم را نداشته باشیم خفه خواهیم شد …
.
.
بعضی از آدمها مثل قوطی کنسرو میمونن …
وقتی میبینین باد کردن یعنی خراب شدن و باید بندازینشون دور !
.
.
مرا تا بزن ، به قرینه هم تا بزن !
میخواهم تنها درگیر نیمه خودم باشم …
.
.
کاش یاد بگیریم اگه به یکی دست دادیم … به بقیه پا ندیم …

.
.
وقتی اولین احساس مادرم به من “تهوع” بود از دیگران توقعی ندارم !
.
.
صفحه ی آخر شناسنامه زیاد مهم نیست …
گاهی باید تو آیینه خوب نگاه کنی ببینی هنوز زنده ای یا نه !؟!؟!
.
.
کاش خدا روی بعضی‌ از آدم‌ها با ماژیک قرمز  علامت میگذاشت تا ما بدونیم باید بیشتر مطالعه شون کنیم …
.
.
حوا بودن تاوان سنگینی دارد …
وقتی آدم ها برای هر دم و بازدم به هوا نیاز دارند !!!
.
.
کسی که تو حرفاش زیاد میگه “بیخیال” بیشتر از همه فکر و خیال داره فقط دیگه حال و حوصله بحث و صحبت نداره !
.
.
چرا همیشه زندگی از دیدن خنده من لجش می گیرد ؟
.
.
زندگی به من آموخت که همیشه آماده دفاع از حمله احتمالیِ کسی باشم که به او محبت فراوان کردم !
.
.
گفتم : چند سالته پسر ؟
به زور سطل آشغال رو میداد پایین ، بهش میخورد ده ساله باشه …
آشغالها رو تو پشت موتورش گذاشت و گفت : شونزده !
گفتم : این آشغالها رو کجا میبری ؟
گفت :میبرم این پایین میدم بازیافت کنن …
گفتم : چقدر درمیاری ؟
گفت : هرچی بشه خدا رو شکر !
گفتم : با این سنت بهت گیر نمیدن گواهی نامه نداری پشت موتوری ؟
گفت : تا حالا نشده ، موتورش رو روشن کرد و رفت و من هنوز تو کف این دنیام !!!
.
.
فکر کنم تو زندگیم یه جایی پیچ پیچیده ولی من نپیچیدم !!!
.
.
مردها بغض میکنند بعد لبخند تقلبی میزنند و در جیبهایشان به دنبال فندک میگردند …
.
.
بن بست زندگی جاییست که نه حق خواستن دارین نه حق انتخاب !
.
.
پایانی برای قصه نیست چرا که نه گوسفندان عاقل میشوند و نه گرگها سیر …
.
.
سخت ترین کار دنیا ترمیم اعتمادیه که از دست رفته …
.
.
نه انگیزه ای برای خواب ، نه انگیزه ای برای بیدار شدن …
.
.
اون چیزی که شما باهاش مُردی ما یه عمره داریم باهاش زندگی میکنیم …
.
.
کبوترها که جز پرواز آزادی نمی خواهند نباید در حصار میله ها با دانه ای گندم به او تعلیم ماندن داد !
.
.
شاید کم رنگ باشم اما هرگز دو رنگ نیستم …
.
.
حرفی برای گفتن اگر بود ، دیوارها سکوت نمی کردند !
.
.
گفت : با مادر یه جمله بساز …
گفتم : من با مادر جمله نمیسازم ، دنیامو می سازم …
.
.
سکوت متن ساده ای است که اشتباه خوانده می شود !

 

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








قارتال آنلاین - ابزار امتیازدهی 5 ستاره ای

قارتال آنلاین - ابزار و قالب وب